Opcje zakupu:

1.Opcja szybsza z kaucją:

Zregenerowaną turbosprężarkę wysyłamy niezwłocznie po opłaceniu zamówienia (lub wybraniu opcji za pobraniem). Kaucje można odzyskać odsyłając do nas uszkodzoną turbosprężarkę.

2. Opcja wolniejsza jednak niewymagająca kaucji:

Składamy zamówienie na wybrną turbosprężarkę, klient wysyła uszkodzoną turbosprężarkę do nas. Po otrzymaniu uszkodzonej turbosprężarki wysyłamy do klienta turbosprężarkę zregenerowaną. Czas realizacji jest zależny od tego jak szybko dostaniemy od klienta jego uszkodzoną turbosprężarkę.

PROFESJONALIZM I PRECYZJA, CZYLI REGENERACJA W 3 ETAPACH KROK PO KROKU

I. PRZYGOTOWANIE TURBOSPRĘŻARKI DO REGENERACJI
1. Rozebranie turbosprężarki na części pierwsze
2. Określenie przyczyny uszkodzenia
3. Czyszczenie w myjce ultradźwiękowej
4. Szkiełkowanie

II. REGENERACJA
1. Wymiana kompletnego zestawu naprawczego
2. Wymiana talerzyka
3. Wymiana blaszki termicznej
4. Wymiana wirnika z wałkiem
5. Wymiana koła kompresji
6. Montaż rdzenia turbosprężarki
7. Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara)
8. Doważenie na maszynie wysokoobrotowej
9. Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudowami
10. Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika

III. TESTOWANIE
Każda turbosprężarka bezpośrednio przed wysyłką poddawana jest testom na 3 całkowicie różnych od siebie maszynach, aby potwierdzić oraz udokumentować certyfikatami jej 100% sprawność.

DO KAŻDEJ ZREGENEROWANEJ TURBOSPRĘŻARKI DOŁĄCZAMY W FORMIE GRATISU KLASYCZNĄ USZCZELKĘ POD SPŁYW OLEJU.

PARK MASZYNOWY

Posiadamy kompleksowy park maszynowy. Regeneracja przeprowadzana jest przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń, dzięki którym tworzymy produkty najwyższej jakości.
Do ustawień parametrów turbin wykorzystujemy zaawansowaną maszynę The Turbo Technics VTR 200. Urządzenie do kalibracji zmiennej geometrii (VNT). Urządzenie pomaga nam wykalibrować turbinę, aby ta odzwierciedlała dokładnie oryginalne parametry wskazane przez producenta. Maszynę wyróżnia to, że nie tylko reguluje prawidłowy przepływ spalin przez zmienną geometrię ale również precyzyjnie ustawia pozycję czujnika elektronicznego na siłowniku pneumatycznym znajdującego się obecnie w większości nowych turbosprężarek z układem VNT. Dzięki temu układ sterowania silnikiem widzi prawidłową pozycję geometrii.

VTR 200